Friday, February 6, 2015

Հայոց լեզու: Նախագիծ 1 կիսամյակ

Ժան-Լյուկ Գոդար 
Ես կարծում եմոր կինոն ցույց է տալիս միայն սիրային պատմություններՊատերազմական ֆիլմերում խոսքը գնում է զենքի հանդեպ պատանիների սիրո մասինԳանգստերականներում՝ կողոպուտի հանդեպիսկ «Նոր ալիքը» սեր բերեց կինոյի հանդեպՏրյուֆոնՌիվետըինքս և էլի երկու-երեք հոգի սիրեցինք կինոննախքան կսիրեինք կանանցփող ու պատերազմնախքան էլի ինչ-որ բան կսիրեինքԻնչ վերաբերում է ինձազնվորեն ասում եմոր կյանքն ինձ համար բացահայտեցի կինոյի շնորհիվԱռանց սիրո ֆիլմեր չեն լինում: 
Երբ մենք խոսում ենքես խոսում եմ իմ մասինդու խոսքում ես քո մասինե՞րբ ենք մենք սկսելու խոսել իրար մասին: 
Կինոն ճշմարտություն է՝ վայրկյանում 24 անգամ: 
Կինոն մարդկանց հետ շփվելու պահանջ էայն մարդկանց հետորոնց չես տեսնումԿինոն սոսկ հաղորդակցման միջոց էԺապավենի կտորըտեսաֆիլմը կամ էլեկտրական ալիքը մարդկային էության մասնիկն են՝ որոշակի ձևի մեջ: 
— Ո՞րն է Ձեր կյանքի գլխավոր սկզբունքը:  Դառնալ անմահ և ապա մեռնել: 
Ես կարծում եմոր մերժված եմ և ատելիքանի որ հանդգնում եմ կինոյում անել այնինչ կյանքում չեն համարձակվում ևդրա հետ մեկտեղվախ չեմ զգում: 
Ֆիլմ նկարելու համար քեզ ընդամենը պետք է ատրճանակ ու աղջիկ: 
Ես մի ամբողջ հավերժություն անփոփոխ եմ պահում իմ կինոպլանըոր ոչինչ չկատարվի մինչև այն աստիճաներբ արդեն պետք է փոխել: 
Ես ուզում եմ ֆիլմ նկարել պատի մասինՆայում ես պատին և աստիճանաբար շատ բան ես սկսում տեսնել: 
Երբեմն դասակարգային պայքարը մի պատկերի կռիվն է մյուսի հետ կամ մի հնչյունի և մեկ այլ հնչյունի պայքարՖիլմում այդ պայքարը պատկերի ու ձայնի և ձայնի ու պատկերի պայքարն էՖիլմը ձայն էորը դիմադրում է մեկ այլ ձայնիՀեղափոխական ձայնը դիմադրում է իմպերիալիստականին: 
Պոեզիան խաղ էոր կոչվում է «պարտվողին՝ ամեն ինչ»: 
Սկզբում հունական քաղաքակրթյությունն էրՀետո եկավ վերածնունդըԱյժմ թևակոխում ենք հետույքի դարաշրջան: 
Երկիրը տխուր տեղ չիուղղակի մի քիչ մեծ է: 
Կյանքը սեր էԿյանքում ամեն ինչ ստեղծվում է սիրո հիման վրա անգամ ֆիմերը. Մեզ շրջապատող ամեն ինչ դա մեր սերն էմենք կարող ենք սիրել ամեն ինչ՝ առարկայից մինչև անձ. Այստեղից էլ մենք հասկացանք որ առանց սիրո ոչինչ չի լինի. Իսկ ինչ խոսքը գնում է հետևյալ նախադասության մասին <<Երբ մենք խոսում ենքես խոսում եմ իմ մասինդու խոսքում ես քո մասինե՞րբ ենք մենք սկսելու խոսել իրար մասին:>> Ես համաձայն չեմ այդ մտքինորովհետև միայն եսասեր մարդը կարող է միշտ խոսել իր մասինՕրինակ ինձ շրջապատող մարդկանց հետ ես խոսում եմ և իմ մասին և նրանցդա փոխադարձ հարգանքն է և սերը. Հոդվածը նկարագրում է երկրագնդի վրա տիրող կյանքը՝ պայքար սիրո համար. 


1871 թվականի գարնանը մի երիտասարդ գրքում հանդիպեց մի արտահայտության ընդամենը 21 բառորը վիթխարի ազդեցություն ունեցավ նրա հետագա ողջ կյանքի վրա: 
Մոնրեալի հիվանդանոցի բժիշկ  ուսանողը մտահոգված էր առաջիկա ավարտական քննություններովինչպես նաև այն բանովթե ինչ է անելուորտեղ է սկսելու գործունեությունըինչպես է փող վաստակելու: 
21 բառըոր նա կարդաց 1871 թվականիննրան օգնեցին դառնալու իր սերնդի ամենանշանավոր բժիշկըՆա հիմնեց Ջոն Հոփքինսի անվան աշխարհահռչակ բժշկական կրթական հաստատությունըԴարձավ թագավորական հրովարտակով նշանակված ուսուցչապետ և ամբիոն գլխավորեց Օքսֆորդի համալսարանումԱյսինքն արժանացավ մեծագույն պատվիորը կարող է վաստակել Անգլիայում բժշկությամբ զբաղվող մարդըԵրբ նա մահացավլույս ընծայվեց նրա կյանքը նկարագրող 1466 էջ պարունակող երկու հատորանոց գիրք: Նրա անունը սըր Ուիլյամ Օսլեր էր: Ահա այն 21 բառըոր նա հանդիպել էր 1871 թվականի գարնանը, 21 բառ Թոմաս Քարլայլից«Մեր գլխավոր գործը ոչ թե տեսնելն է այնինչ գտնվում է մշուշված հեռվումայլ անելը այնինչ անմիջապես ձեռքի տակ է»: 
42 տարի անց մի տաք գարնանային երեկո սըր ՈւՕսիերը զրուցում էր Եյլի համալսարանի ուսանողների հետԵվ այդ ժամանակ նրանց ասացոր մարդիկ սխալվում եներբ կարծում ենթե ինքը չորս համալսարանների ուսուցչապետը ու գրքերի հեղինակըօժտված է «առանձնահատուկ որակի ուղեղով»Նա ասացոր մոտիկ ընկերները գիտենոր ինքը սովորական ընդունակությունների տեր մարդ է: Դե ուրեմնինչու՞մ է իր հաջողության գաղտնիքը: Ըստ իրենդա արդյունք է այն բանիոր ինքը ջանում է ապրել «օրվա շրջանակներում»Ի՞նչ նկատի ուներ սըր ՕսիենըԻր ելույթից մի քանի ամիս առաջ նա հատել էր Ատլանտյան օվկիանոսը մեծ հանրանավովորի նավապետը կամրջակին կանգնած կարող էր կոճակի սեղմումով անջրանցիկ անջրպետներով իրարից բաժանել նավի տարբեր մասերը: «Ձեզանից յուրաքանչյուրը ասաց սըր Օսիենը ավելի բարձր կազմակերպվածություն ունիքան այդ հանրանավըև նախատեսված է ավելի երկարատև նավարկման համարԵս ուզում եմ ձեզ համոզելոր սովորեք ապրել «այսօրվա օրով»որպեսզի ապահովեք նավարկության ավելի մեծ անվտանգությունԲարձրացեք կամրջակինսեղմեք կոճակը և ունկնդրեքթե երկաթե դռները ինչպես են շրխկոցով փակում ձեր կյանքի երեկվա մեռած օրերը: Սեղմեք մյուս կոճակը և երկաթե վարագույրով շրխկոցով փակեք ապագան տակավին չծնված վաղվա օրերը: 
Այդ անելուց հետո դուք անվտանգության մեջ եք այսօրվա անվտանգության: Շրխկոցով փակեք անցյալըԱնցյալին թույլ տվեք թաղել ինքն իրենՊատնեշվեք վաղվա օրերիցորոնք դյուրացրել են շատերի ճանապարհն ի մահՎաղվա հոգսերի բեռը բազմապատկվելով երեկվա և այսօրվա կրելիքի հետճզմում է նույնիսկ ամենաուժեղներինՓակեք ապագան նույնքան ամուրորքան որ անցյալըԱպագան այսօրն էՎաղը չկաՓրկության օրը հենց այսօրն էՆույն օրվա շրջանակներով ապրելու սովորույթ մշակեք: 
Մի՞թե սըր Օսիերը նկատի ուներթե պետք չէ նախապատրաստվել վաղվա օրվանԲնավ ոչՆա շարունակեց իր ուղերձը ասելով որ վաղվան նախապատրաստվելու լավագույն եղանակը ամբողջ մտավոր ուժըամբողջ ոգևորությունը կենտրոնացնելն է այսօրվա գործերը լավագույն կատարելու վրա: Ապագային լավ նախապատրաստվելու միակ հնարավոր ուղին սա է: Սըր Օսիերը Եյլի համալսարանի ուսանողներին հորդորեց օրը սկսել Քրիստոսի աղոթքով «Մեր հանապազօրյա հացը տու՛ր մեզ»: 
ԹՈՄԱՍ ՔԱՐԼԱՅԼԻՑ. «ՄԵՐ ԳԼԽԱՎՈՐ ԳՈՐԾԸ ՈՉ ԹԵ ՏԵՍՆԵԼՆ Է ԱՅՆԻՆՉ ԳՏՆՎՈՒՄ Է ՄՇՈՒՇՎԱԾ ՀԵՌՎՈՒՄԱՅԼ ԱՆԵԼԸ ԱՅՆԻՆՉ ԱՆՄԻՋԱՊԵՍ ՁԵՌՔԻ ՏԱԿ Է»: 
Ճիշտ է ասված՝ <<Այսօրվա գործը վաղվան մի թողեք>> Ինձ թվում է որ այդ 21 բառը ամեն ոք կարդալուց իր մեջ կարդնանա պատականությունաշխատասիրությունձգտում դեպի կատարիալին. Չէ որ մենք ուրախանում ենք մեր ներկայով ինչքան էլոր սպասում ենք ապագայինիսկ անցյալը պետք չէ միշտ վերհիշել. Մարդ պետք է ապրի իր ամեն օրով և շնորհակալ լինի Աստծուց երբ արևածագին նորից արթնանում է.  

Հին թրծվածքի մարդիկ կարծում ենթե մարդու հոգին կարող է գոյատևել առանց փողի: 
Նրանք մտածում ենոր որքան քիչ փող ունեսայնքան մեծ է հոգիդԻսկ մեր օրերի երիտասարդությունն այլ կարծիքի էԲանից պարզվում էհոգին շատ թանկ է նստում նրանց վրաՀոգի պահելն անհամեմատ ավելի ծախսատար էքանասենքավտոմեքենանՀոգին կլանում է և երաժշտությունըև կտավներըև գրքերըև լեռներըև լճերըև գեղեցիկ զգեստներըև հաճելի մարդկանց միջավայրը,- իսկյ այս երկրում դուք զրկված եք այդ բոլորիցեթե փող չունեքԱհա այդ պատճառով էոր մեր հոգիներն այսքան քաղցած են: 
Այսօրվա երիտասարդությունը ամեն ինչ գտնում է փողի մեջ՝ երջանկությունըուրախությունըհարգանքըշնորհքը. Բայց իրականում դա այդպես չէ. երաժշտությունըկտավներըգրքերըլեռներըլճերըգեղեցիկ զգեստները կարող ենք գնել փողով բայց դա չէ որ կլանում է մեր հոգինՄեր հոգին կլանում է միայն զգացմունքները՝ երջանկությունըհրապուրանքըտառապանքըհիասթափությունըայն ինչ կարող ես դու զգալ քո ներսում. Այսօրվա օրերին նույնիսկ սերը կարող ես գնել փողովեթե իհարկե կարելի է այն սեր կոչել. Իրականում փողը մարդուն շատ է փոխումայնել այն ժամանակ երբ մինչ հարստանալը եղել ես աղքատ. Կյանքում ամենակարևոր բանը դա համատեղումն էմարդ կարող ե լինել հարուստ և մաքուր հոգով եթե մարդկային չտեսությունը չանցնի սահմանները. 

No comments:

Post a Comment